tuggummit

pappa drog fram massa gamla videofilmer ikväll. sjuuukt kul! haha
bland annat från 1995 när våran familj var i lofsdalen med stålenbrings.
alltså var jag snart 5år, Becca 7 och jonathan 9.

Pappa: Lisen, vem sitter brevid dig?
Jag: tuggummit!
(jonathan stålis alltså. haha)
det kanske man borde börja kalla honom igen?

sen var J.stålis och min fight om "är lila en tjejfärg eller inte?" inspelad, haha.
jag var väldigt envis om att det var det. Men jonathan tyckte det var en killfärg.
(han hade ju trotsallt en vit- och lilarandig tröja på sig..)

Jag: Visst är det en tjejfärg Becca!
Becca: jaaa, klart det är
Jonathan: neeeee!
Becca: jooooo
Jonathan: neeeee!
Jag: Pappa.. vad tycker du?
Pappa utan att tänka sig för: jo det är det


Jonathan blev ledsen och sprang iväg XD haha
snäll pappa man hade. skönt att han tog ens parti iallafall

Pappa: vad gör du lisen?
Jag: Står..


Pappa vid ett annat tillfälle: vad gör du lisen?
Jag: pillar på min tå..
Becca kom och blev nyfiken: åå!

sen var det massa roliga klipp från backen..
Pappa: fortare becca! kom igen.. snabbare!
Mamma: men det är ju inte Becca danne
Pappa: MEN du får ju säga vem hon är, jag ser juu inte!!

haha. sinnes kul

jaja. risk nu

godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Manda

Hahahah jag dööööööööör :'D

2007-12-25 @ 22:35:05
URL: http://ammandda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0