Matte C

treans första lektion blev en mattelektion. en hyfsat trevlig sådan faktiskt =)
jag, stina & daniel räknade inte så jättemånga tal där längst bak i klassrummet

Daniel löser rubiks kub på 40 sekunder
Stina snackar bara massa skit! haha

vid 9.15 var den lektionen slut och även min skoldag =)
så jag kilade iväg till friskis och gymmade i ca 40min. jag kände mig så ensam, haha!
david hade nämligen försovit sig så jag fick klara mig själv, därav den korta träningstiden

sen cyklade jag hem i mina svettiga kläder och duschade.
efter det åkte jag och handlade lite inför ikväll - kräftskiva i villa välkommen som jojjo ordnat upp
:D känns nästan som jag fortfarande har lov. det händer ju något roligt varje kväll..

nu ska jag nog ut med longboarden en sväng
tjo & tjimm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0