Bridezillas

slutkörd.. ligger framför tvn och halvkollar på bridezillas.
jag tänker minsann inte bli en sån bitch när ja ska gifta mig! haha
stackars män alltså

kunde inte sova längre än till 9 imorse - tyvärr.. tröttheten börjar redan ta över.
men vilken kväll det blev igår =) riktigt trevligt 18-årsfest. dock endel drickande o rökande men aah. deras val. dans däremot! HAHHA! minnen från frizon? hmm.. det var roligt ända fram tills alla dansestetarna kom och visade hur det egentligen ska gå till, då nöjde jag mig med att vara åskådare ;P

idag har jag redan hunnit göra en morotskaka, varit iväg o handlat en sväng med pappa,
spelat piano ;), kört massa bil (bara 46 dagar kvar nu ju) och nu ska jag downtown med sis..
effektivt lisette

men nu ska vi visst åka
hörs förmodligen senare igen
so long folkes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0