xoxo

medans det tionde avsnittet av gossip girl laddas ner kan jag ju lika gärna uppdatera lite : ) kvällen som jag först varit opepp för blev trevlig! först häng i pingst cafét med fanny, elin, henke & robert vid 19.30. Sen kom hanna feurst och gjorde oss (minus henke) sällskap till claras där vi tog oss en minst sagt efterlängtad fika. när vi fått nog av att leva oss in i folks "halvstela-första-dejter" gick vi en promenad innan vi hamnade i kyrkan igen. predikan var slut men lite härlig lovsång med björn & hans team hann vi med. ikväll var de verkligen på hugget. riktigt bra! efter det hamnade vi i kyrkans café igen. och jag kanske har skaffat mig en baldejt tills nästa år? :D hoppas hoppas, haha.. vi skulle nog va snygga tillsammans iallafall. moahaha! menmen.. vi var ett härlig gäng som drack staffan-drinkar, åt gratisbullar och bara hade det allmänt trevligt. värdarna var glada idag, lät oss vara kvar så länge vi ville. haha.. men vid strax efter midnatt kände vi att det var dags att bege oss. jag lämnade tyvärr gänget för att få skjuts av pappa hem i den tråkiga volvon med andrea bocelli musiken i. men jag står ut för hans skull, fast ibland undrar jag..
jag gillar min pappa
men nu har gossip hunnit ladda 97.4% så jag ska nog gå och hämta mig lite fruktsallad innan jag kollar igenom avsnittet. är du också fast? juste. grey's på söndag också. missade ju det i onsdags! någon som har koll på vilken tid reprisen går så man inte missar den? hualigen som jag har saknat det.. Dr. McDreamy, vad mer behöver jag säga? jo, jag vill va som alison : )

dröm fint vänner så hörs vi nog imorgon


Kommentarer
Postat av: R

Snart har du inga avsnitt kvar =(

2008-02-16 @ 02:43:52
Postat av: lisette

jag vet =/ men har man ingen aning om när de andra avsnitten börjar sändas då?

2008-02-16 @ 10:00:09
URL: http://leset.blogg.se
Postat av: R

Tydligen startar det 21 april igen:

http://imdb.com/title/tt0397442/board/nest/97842240

2008-02-18 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0