Fru Fehrm

I lördags var den hittills bästa dagen i mitt liv! Jag fick föras fram av pappa upp för altargången fram till mannen som jag älskar mest av allt. När jag tittade upp och såg honom stå där och vänta på mig bröt jag ihop av lycka! Och med all fantastisk musik på det, mina vackra tärnor och ett fantastiskt vigseltal så kunde jag inte vara mer lycklig! Och vår bröllopsfest hade jag aldrig kunnat drömma om att den skulle bli så SJUKT BRA! Så många som hade lagt ner massa jobb för att vi skulle få en rolig kväll, och det fick vi verkligen! Ojoj. :) Är så otroligt tacksam och nöjd med vårt bröllop, men nu är det ändå skönt att det är klart och att ringen sitter där den ska sitta ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Stort grattis till er! Ni är så vackra ihop. Vill gärna se mer bilder:)

2012-09-18 @ 16:55:05
Postat av: Hanna

Grattis,stort Grattis fru Fehrm!
Meeeer bilder från bröllopet sen :)

2012-09-20 @ 00:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0