Svar till Linnea:

Vad roligt att du bara har en termin kvar att läsa! Tiden går så otroligt fort det sista så passa på o njut lite av studentlivet också. Tyvärr är det väldigt svårt att få jobb på Ryhov. Jag har fått en timanställning på akutvårdsavdelningen men än så länge har det inte blivit mer än ca 2 dagar i veckan som jag fått jobba (vilket dock har passat mig rätt så bra pga bröllopsplanering & renovering!) Min syster är också timanställd på en medicinavdelning, men hon har lyckats få rätt många tider. Så det varierar nog väldigt mkt beroende på hur många timanställda avdelningen har osv. Fast tjänst är nog bara att glömma men har man tur kanske ett vik kan dyka upp. Folk blir väl titt som tätt gravida eller bestämmer sig för att plugga t.ex. ;) Hoppas det löser sig bra för dig och lycka till!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för svaret:)

2012-09-08 @ 13:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0