Det här med att jobba natt..

Sedan mitten på april jobbar jag natt på akutvårdsavdelningen. Jag var först väldigt tveksam till hur det skulle gå men än så länge har jag kunnat sova helt ok på dagarna. Dock tycker jag det är väldigt jobbigt exempelvis kvällar som denna.. Söndagkväll, jag vill vara hemma och mysa med min man, men jag har varit tvungen att vila/sova sedan ca kl 16 för att jag ska jobba 21-07:15 :/ Halva dagen försvinner och känslan av att veta att man inte får sova förrens kl 08 imorgon, det suger. Dessutom blir det då utan Oscar. Men! Det positiva är att när man jobbar natt 80% innebär det i snitt 3 nätter i veckan. Så jag ska nog inte klaga allt för mycket.. :)j

Kommentarer
Postat av: Snart färdig syrra

Hur är det egentligen med jobb uppe på ryhov nu? Är det mest timvik ute eller går det att få vikariat? Kommer nog flytta tillbaka till stan i januari när jag är färdig.

2013-05-25 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0